Indberetning af midlertidig ansættelse under 1 år

Denne formular benyttes til at indberette midlertidige ansættelser (under 1 år) (f.eks. videnskabelige assistenter eller postdocs), forlængelse af midlertidige ansættelser eller indberetning af timelønsansættelser (f.eks. deltidsundervisere eller studentermedhjælpere).

Inden indberetning skal ansættelsen/forlængelsen godkendes af sektionsleder/ansvarlig leder og projektøkonom.

Online formularen vil tilgå instituttets postkasse, og du vil modtage en kopi af din indberetning.

OBS: vær opmærksom på, at det ikke er tilladt at lade en ny medarbejder påbegynde arbejdet inden skemaet er udfyldt, og du er blevet kontaktet af enten sekretariatet eller HR. Vær desuden opmærksom på, at HR skal have sagen tilsendt senest en måned inden påbegyndt startdato, så indberet ansættelsen i så god tid som muligt.

Ansættelser på stillingsopslag håndteres via Emply. Du skal ikke bruge denne formular. Hvis du har spørgsmål til stillingsopslag, kan du læse mere på denne side: https://cae.medarbejdere.au.dk/administrativ-support/rekruttering-af-personale/stillingsopslag

Ansættelser under et år